UM Włocławek: Jakie procedury załatwiania spraw w ratuszu banery informacyjne

2 min czytania

Na stronie www.wloclawek dostępne są banery informacyjne będące bezpośrednim przekierowaniem do: Biuletynu Informacji Publicznej - procedur załatwiania spraw w Urzędzie Miasta oraz Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Włocławek.

W dziale Procedury załatwiania spraw” są dostępne wszystkie karty usług (procedury) przyporządkowane poszczególnym wydziałom włocławskiego ratusza.

W dziale Elektroniczna Skrzynka Podawcza” można zapoznać się z metodami dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miasta Włocławek.

Dokumenty można przekazywać poprzez:

Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej nie powinien przekraczać 150 MB.

Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu Miasta Włocławek do Biura Obsługi Mieszkańców znajdującego się na Zielony Rynku 11/13 może nastąpić na następujących rodzajach nośników danych: pamięć masowa USB; płyta CD, DVD. Rodzaje nośników danych, na których może zostać zapisane urzędowe poświadczenie odbioru: pamięć masowa USB; płyta CD, DVD.

Zachęcamy do korzystania: dział Procedury załatwiania spraw”: www.bip.um.wlocl.pl , dział Elektroniczna Skrzynka Podawcza UM Włocławek”: www.bip.um.wlocl.pl .

Urząd Miasta Włocławek, wloclawek.pl/pl/artykul/76/15196/jakie-procedury-zalatwiania-spraw-w-ratuszu-banery-informacyjne

Autor: krystian