(link otworzy duże zdjęcie)

Ponad 130 przedsiębiorców z Włocławka i okolic wzięło udział w szkoleniu w ramach programu Boost with Facebook. Pod okiem ekspertów z Facebooka małe i średnie firmy uczyły się tego jak budować widoczność w internecie i maksymalnie skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do zdobywania klientów i rozwoju biznesu.

Jak dotrzeć do kluczowych klientów za pomocą Facebooka? Jak sprzedawać produkty za pośrednictwem Instagramu? Jak tworzyć atrakcyjne i kreatywne materiały reklamowe za pomocą telefonu komórkowego? Te i inne zagadnienia zgłębiali uczestnicy warsztatów, które odbyły się we wtorek 14 stycznia we włocławskim Centrum Kultury Browar B. Spotkanie było częścią programu Boost with Facebook, serii szkoleń organizowanych przez Facebooka w polskich miastach.

Partnerami przedsięwzięcia byli: Starostwo Powiatowe we Włocławku, Urząd Miasta we Włocławku, Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku, Włocławskie Centrum Biznesu oraz "Pracodawcy Pomorza i Kujaw" Związek Pracodawców. 

Zdjęcia: