Czy sklep internetowy potrzebuje kampanii AdWords typu http://sem-assistant.com/oferta/linki-sponsorowane/? Czy linki sponsorowane Google mogą dać sklepowi internetowemu jakieś korzyści? A może reklama Google AdWords to tylko strata pieniędzy? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w poniższym tekście.

Linki sponsorowane – co to takiego?

Na początek warto zacząć od ustalenia tego, co właściwie oznacza kampania linków sponsorowanych. O co w tym dokładnie chodzi? Czym są linki sponsorowane? Najprościej mówiąc linki sponsorowane w Google, to AdWords , czyli rodzaj reklamy internetowej, która wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google. Google AdWords jest rodzajem reklamy pay per click, w której ponosi się koszty za kliknięcie linku bądź baneru, a nie za wyświetlanie reklamy. Internauta, który kliknie reklamę, jest przekierowywany do wybranej strony internetowej.

Kampania linków sponsorowanych w sklepie internetowym

Na kampanię Google Ads AdWords decyduje się coraz więcej osób i nie w tym nic dziwnego, bo to naprawdę dobre narzędzie. Jak pokazuje praktyka reklama AdWords przynosi rezultaty jednakowo właścicielom dużych korporacji, średniej wielkości przedsiębiorstw, jak i właścicielom małych firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych. A jak jest w przypadku sklepów internetowych? Czy prowadzenie kampanii AdWords ma tutaj jakiś sens? Czy można dzięki temu coś zyskać?

Przede wszystkim mówi się, że linki sponsorowane Google to najlepszy sposób na promocję w Internecie. Każdy przedsiębiorca, który chce wypromować swoją markę, musi pojawić się w sieci. Na początek zaznacza swoją obecność w mediach społecznościowych, później do tego dochodzi kampanie AdWords . A jak to wygląda w przypadku sklepu internetowego? Bardzo podobnie. Samo posiadanie dobrej strony internetowej z ciekawą szatą graficzną, jak również z bogatym asortymentem nie zapewni nam dochodów. Trzeba jeszcze jakoś zaistnieć, by wzbudzić zainteresowanie, wypromować swój sklep internetowy i przyciągnąć klientów. Korzystać można ze wszystkich dostępnych sposobów, ale szczerze mówiąc najlepsze mamy pod ręką i mowa tutaj właśnie o Google AdWords marketing. Dlaczego akurat ten rodzaj działań? Przede wszystkim pozwala dotrzeć do docelowej grupy odbiorców, więc od razu mamy szansę zaprezentować swoją reklamę tym, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Poza tym kuszący jest sam cennik kampanii AdWords. Nad wszystkimi kosztami mamy pełną kontrolę – z góry wiemy, ile zapłacimy za kliknięcie reklamy, jak i za jej wyświetlania. Jakby tego było mało, skuteczne kampanie AdWords od razu dają efekty. Nie trzeba czekać tygodni czy miesięcy, aż wybijemy się z konkurencji, dobra reklama daje szybkie rezultaty. Aby tak się jednak stało, musimy przyłożyć się do całej kampanii.

Kampania linków sponsorowanych w sklepie internetowym – kto pomoże nam ją przygotować?

Do kogo się w takim razie zgłosić po pomoc? Trzeba przyznać, że kampanie Google Ads cieszą się tak dużą popularnością, że zaczęło się tworzyć coraz więcej firm, które oferują profesjonalne kampanie AdWords . Jedną z nich jest agencja AdWords , którą można uznać za specjalistę w prowadzeniu kampanii AdWords . W swoim zespole agencja ma samych specjalistów, którzy doskonale wiedzą, jak sprostać oczekiwaniom klientów i rynku, tym samym tutaj możemy liczyć na naprawdę skuteczną kampanię linków sponsorowanych.

Kampania linków sponsorowanych w sklepie internetowym – czy to ma sens?