UM Włocławek: Miejskie Wodociągi” ulepszają kontakt z klientem

1 min czytania

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji przedstawia udoskonalone, internetowe Biuro Obsługi Klienta.

Nowy, przyjazny interfejs i rozbudowany system iBOK-a umożliwia użytkownikom dostęp do aktualnych rozliczeń z możliwością ich przeglądania czy analizowanie zużycia wody za dowolny okres. Klient ma też wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur (można pobrać je w formacie PDF).

Z internetowego Biura Obsługi Klienta mogą korzystać wszyscy Klienci MPWiK Sp. z o.o. we Włocławku, którzy spełniają następujące warunki posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków. Aby skorzystać z iBOK, należy zaakceptować regulamin i prawidłowo przeprowadzić rejestrację.

Pełna informacja na ten temat: mpwik.wloclawek.pl.

Urząd Miasta Włocławek, wloclawek.pl/pl/artykul/76/17454/miejskie-wodociagi-ulepszaja-kontakt-z-klientem

Autor: krystian