Pracownicy Urzędu Miasta rozpoczęli akcję roznoszenia decyzji podatkowych mieszkańcom Włocławka. Potrwa ona do końca lutego, a do dostarczenia jest około 38 tysięcy kopert, w których znajdują się decyzje podatkowe związane z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym.

Decyzje doręczane są za potwierdzeniem odbioru. W przypadku nieobecności mieszkańca, często po kilku nieskutecznych próbach, urzędnik zobowiązany jest zostawić w skrzynce pocztowej zawiadomienie o możliwości odbioru korespondencji w siedzibie Urzędu. Doręczyciel może również przekazać pismo osobom trzecim np. pełnoletniemu domownikowi lub sąsiadowi, w takim przypadku również umieszcza w skrzynce pocztowej zawiadomienie ze stosowną informacją.

Doręczyciele nie przyjmują żadnych wpłat. Wpłaty można dokonać osobiście w kasach Urzędu Miasta przy Zielonym Rynku lub elektronicznie przez bankowość internetową – w związku z pandemią koronawirusa zachęcamy do płatności elektronicznych.

Kasy Urzędu są czynne w poniedziałki, środy i czwartki od godziny 7:45 do godziny 14:30, we wtorek od godziny 7:45 do godziny 16:00, w piątek od godziny 7:45 do godziny 13:00.

Pracownicy Urzędu Miasta będą roznosić decyzje podatkowe z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.